Παρασκευή 13 Μαΐου 2016


Love and run stories.

Malai Maria's love and run story! Την γλυκιά δρομέα, Μαρία θα γνωρίσουμε σήμερα μέσα από την love and run ιστορία της. Η Μαρία έχει σπουδάσει διαιτολογία και είναι αθλήτρια από τα 11 της χρόνια! Στον ελεύθερο της χρόνο της αρέσει να τρέχει, να κολυμπάει και να κάνει ποδήλατο....σε λίγο καιρό είμαι σίγουρη ότι θα παίρνει μέρος σε αγώνες τριάθλου! Η μεγαλύτερη αγάπη της όμως είναι μία, το τρέξιμο στο βουνό. Είναι ένα νέο, όμορφο κι ευγενικό κορίτσι που κατακτά βουνά και εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις της στους αγώνες.


Χειμωνιάτικος Ενιπέας 22km, 2.40', 2015
Μονοπάτι Παρνασσού 24km, 2.38', 2016
TihioRace 25km, 2.51', 2015





Πώς ξεκίνησε η αγάπη σου για το τρέξιμο; Πόσο καιρό ασχολείσαι;

Ασχολούμαι συστηματικά με το τρέξιμο από την ηλικία των 11, από μικρή συμμετείχα σε πανελλήνια πρωταθλήματα στον στίβο και συγκεκριμένα στο αγώνισμα των 3.000 μέτρων με φυσικά εμπόδια, από το 2013 ξεκίνησα να τρέχω σε αγώνες βουνού και είδα μια εντελώς διαφορετική πλευρά του τρεξίματος. Πάντα μου άρεσε να τρέχω αλλά νομίζω πως το αγάπησα περισσότερο μέσα από την επαφή με το βουνό.

Η καθημερινότητα σου έχει απαιτητικές προπονήσεις; Πές μας για την διατροφή σου, έχεις κάποιο μυστικό προπόνησης ή διατροφής να μοιραστείς μαζί μας;

Ακολουθώ πιστά το πρόγραμμα και τις συμβουλές του προπονητή μου κ. Δημητριάδη Νίκου, ο οποίος είναι και ο εργοφυσιολόγος της ομάδας myathlete στην οποία ανήκω. Σίγουρα υπάρχουν κάποιες μέρες που η προπόνηση είναι πιο απαιτητική, όμως αυτές είναι και οι αγαπημένες μου, απολαμβάνω πολύ τις δύσκολες ανηφορικές προπονήσεις, μου αρέσει πολύ να βλέπω βελτίωση και να δυναμώνω, βαριέμαι πολύ-πολύ τα χαλαρά συνεχόμενα. Δεν ακολουθώ κάποια διατροφή, μου αρέσει πολύ το φαγητό. Δεν έχω κάποιο μυστικό προπόνησης ή διατροφής, πιστεύω δεν υπάρχουν μυστικά απλά το τι ταιριάζει στον καθένα.



Ποιά ήταν η πιο όμορφη στιγμή σου σε αγώνα και ποιά η πιο δύσκολη;

Η πιο όμορφη στιγμή μου ήταν στον χειμωνιάτικο Ενιπέα γιατί ήταν ο πρώτος μου καλός αγώνας μετά από τραυματισμούς που είχα μέσα στην χρονιά, η πιο δύσκολη στην Οίτη (Hercules Marathon) που έτρεξα το 2014 και είχα δύο τραυματισμούς μέσα στον αγώνα και κράμπες που δεν είχα νιώσει ξανά πως είναι.

Ποιούς αγώνες προτείνεις στους δρομείς να μην χάσουν και γιατί;

Δύσκολη ερώτηση, έχουν αυξηθεί κατά πολύ οι αγώνες, θα πρότεινα να τρέχουν σε διαφορετικούς αγώνες κάθε χρόνο για να τους δουν όλους, προσωπικά προτιμώ τους αγώνες που είναι τους κρύους μήνες γιατί δεν συμπαθώ καθόλου το καλοκαίρι και μου αρέσουν πολύ τα χρώματα στο βουνό εκείνη την περίοδο.


Έχεις πρότυπο κάποια αθλήτρια της Ελλάδας ή του εξωτερικού κι αν ναί γιατί σε εμπνέει;

Δεν έχω κάποια αθλήτρια πρότυπο, ποτέ δεν είχα πρότυπα, πάντοτε θαύμαζα πολλά άτομα για διάφορους λόγους, θεωρώ πως ένας αθλητής για να αποτελεί πρότυπο εκτός από την αθλητική του αξία πρέπει να έχει και ήθος και να είναι προσιτός.


Έχεις τερματίσει πρώτη στο Παρανέστι vft paranesti path 2013, ήταν ο πρώτος σου αγώνας βουνού, την επόμενη Κυριακή είναι ο αγώνας vft 2016, πες μας για την εμπειρία σου και τί συμβουλεύεις τους δρομείς που θα τον τρέξουν;

Ο αγώνας στο Παρανέστι είναι ένας από τους αγαπημένους μου γιατί ήταν ο πρώτος μου μεγάλος αγώνας που έτρεξα σε βουνό. Το παρθένο δάσος ήταν μαγικό εκείνη την περίοδο. Είναι ο δεύτερος χρόνος που ο συγκεκριμένος αγώνας άλλαξε ημερομηνία και γίνεται τον Μάϊο. Από τον κάθε αγώνα επιστρέφεις με διαφορετικές εικόνες. Η εικόνα που θα μου μείνει ανεξίτηλη είναι ένα σημείο όπου ''χιόνιζε" φύλλα χαρίζοντας μου μια παραμυθένια αίσθηση. Μια συμβουλή που θα έδινα είναι να έχουν μαζί τους και να καταναλώνουν αρκετά υγρά (υδατάνθρακες - ηλεκτρολύτες), να σταματάνε σε σταθμούς και να τρώνε.


Ποιός αγώνας είναι ο επόμενος στόχος σου;

Ο επόμενος μου στόχος είναι το Tihio Race στις 15 Μαΐου 27km σε όμορφο μέρος και ο μεγάλος μου στόχος είναι να κάνω προσωπικό ρεκόρ στο Olympus Marathon στις 26 Ιουνίου. Εδώ και λίγο καιρό με υποστηρίζει στην προσπάθεια μου η ομάδα της ODLO LA SPORTIVA και την ευχαριστώ γι'αυτό.

Σε ποιόν αγώνα της Ελλάδας και του εξωτερικού ονειρεύεσαι κάποια στιγμή να πάρεις μέρος;

Δεν ονειρεύομαι κάποιον αγώνα στην Ελλάδα, θέλω να τρέξω όσους περισσότερους μπορώ για όσα χρόνια θα τρέχω. Στο εξωτερικό θέλω να πάω σε πολλά μέρη που έχω ακούσει αλλά ο πρώτος μου πιστεύω θα είναι στα Κανάρια Νησιά το Transvulcania (83km).


Η οικογένεια σου, οι φίλοι σου σε στηρίζουν στην επιλογή σου να γίνεις δρομέας;

Και η οικογένεια και οι φίλοι μου με στηρίζουν σε αυτό που κάνω, από μικρή δεν ήθελα τους γονείς μου να έρχονται στους αγώνες μου γιατί είχα το μυαλό μου εκεί και όχι μέσα στον αγώνα. Οι φίλοι μου βρίσκονται εκεί τις περισσότερες φορές αφού τρέχουν και εκείνοι, έχει πλάκα γιατί ανταγωνιζόμαστε μεταξύ μας για το ποιός θα περάσει ποιόν κάθε φορά.


Πώς φαντάζεσαι το μέλλον σου ώς δρομέας και τί εύχεσαι να πετύχεις στην δρομική σου ζωή;

Είναι πολύ σπάνιες οι στιγμές που θα σκεφτώ το μέλλον μου, μου αρέσει να ζω την κάθε μέρα χωρίς να ξέρω το αύριο, απλά θέλω να τρέχω μέχρι όποτε μπορώ. Αυτό που θέλω να πετύχω στην δρομική μου ζωή είναι να τερματίσω έναν μαραθώνιο σε δρόμο.


Το love and run blog σου εύχεται Μαρία να συνεχίσεις να τρέχεις και να απολαμβάνεις την ζωή! Ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες μαζί μου την όμορφη love and run ιστορία σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου