Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Love and run stories.


Την υπέροχη love and run ιστορία της Μπογιατζή Χριστίνας έχουμε σήμερα στο blog μας. Είναι νέα, όμορφη, γεμάτη θετική ενέργεια και μας μιλάει για την αγάπη της, το τρέξιμο! Το χαρακτηριστικό αυτής της γυναίκας είναι το χαμόγελο της, τρέχει με ενθουσιασμό και μεταδίδει χαρά σε όλους! Έχει σπουδάσει βρεφονηπιοκόμος και αισθητικός και τα δύο τα αγαπάει πολύ και ασχολείται  επαγγελματικά με αυτά. Έμπνευση της η οικογένεια της, έχει πρότυπο την κατά 5 χρόνια μικρότερη αδερφή της η οποία είναι επαγγελματίας μπαλαρίνα χορεύτρια, στην οποία θαυμάζει το πείσμα και την αφοσίωση της! Μία γυναίκα δρομέας με σημαντικές διακρίσεις, η οποία έχει ερωτευτεί τα βουνά και δεν σταματά να τα τρέχει!























Zagori trail run 21km - 1η γυν. χρ. 2.08
            Pagaio trail run 27km - 3η γυν. χρ.3.18
 Μέτσοβο χνάρια αρκούδας 19km - 2η γυν χρ. 1.45


Πώς γνώρισες το τρέξιμο και πόσα χρόνια ασχολείσαι;

Από μικρή ασχολούμαι με τον αθλητισμό, τυχαία όμως μια μέρα πριν 3 χρόνια αποφάσισα να βγώ να τρέξω στη γειτονιά, εκεί πατήθηκε το κουμπί, κόλλησα, χωρίς ρολόγια και δρομικά σωστά παπούτσια, απλά μου άρεσε να τρέχω! Η λατρεία μου για τα βουνά και τη φύση προϋπήρχε από όταν ήμουν μικρή, οπότε όταν αποφάσισα να τρέξω έναν μικρό αγώνα trail run, κατάλαβα πως αγάπησα βαθιά και πολύ το ορεινό τρέξιμο, εκείνη τη στιγμή! Μετά σιγά σιγά έπαιρνα μέρος σε αγώνες, ώσπου πριν ένα χρόνο ακριβώς ξεκίνησε και η συνεργασία με τον προπονητή μου Δημήτρη Κασίμη, με αποτέλεσμα να προπονούμαι σωστά και να εξελίσσομαι. Γενικότερα ο Δημήτρης μου έμαθε να τρέχω σωστά, να μου λέει στοπ όταν χρειαστεί για να μπορώ να συνεχίσω να το κάνω για χρόνια ακόμα.



Πόσο άλλαξε η καθημερινότητα σου με το τρέξιμο; Έχεις απαιτητικό πρόγραμμα προπονήσεων και διατροφής;

Η καθημερινότητα μου πλέον που προπονούμαι σωστά και μεθοδικά, έχει λίγο συμπιεστεί ως προς τα ωράρια. Ξέρω ότι κάποιες φορές είναι δύσκολο αλλά πιστεύω πως χρόνος υπάρχει πάντα και για όλα, αρκεί να το θές πολύ και να επιλέξεις από πού θα θυσιάσεις κάτι για να το δώσεις κάπου αλλού!
Το προπονητικό μου πρόγραμμα είναι απαιτητικό, ειδικά σε περιόδους προετοιμασίας αγώνων που θέλω πολύ, γι΄αυτό και το σώμα δεν χαρίζεται όσον αφορά την σωστή διατροφή, ενυδάτωση και αποκατάσταση! Φροντίζω να τρέφομαι σωστά και ισορροπημένα, ειδικά σε προαγωνιστικές και μεταγωνιστικές ημέρες, εκεί είναι το κλειδί, τί θα δώσεις στο σώμα σου, από τροφή και ενυδάτωση!



Τί σου αρέσει περισσότερο στο τρέξιμο και τί σε δυσκολεύει;

Το λατρεύω το τρέξιμο,΄΄ελευθερία΄΄ αυτό μου χαρίζει, επαφή με την μαγική μας φύση, αυτό είναι δώρο. Τέλος χρόνο με τον εαυτό μου, πολύ για την ακρίβεια, με αποτέλεσμα και το σώμα να είναι υγιές αλλά και η ψυχή! Σίγουρα θα υπάρξουν και δύσκολες ημέρες, είτε μέρες που έχει επέλθει κούραση και θα πιέσεις σώμα και μυαλό για το δύσκολο  24ωρο, αλλά και περίοδοι τραυματισμών που ότι προείπα θα τα κάνεις επί 10 εν προκειμένω, αλλά σου ξαναλέω ,αν το αγαπάς στο τέλος εξισορροπούνται οι δύσκολες με τις εύκολες στιγμές, βασικά στο ζύγι οι όμορφες είναι περισσότερες!


Γυναίκα και δρομέας δύσκολος συνδυασμός; Έχεις πρότυπο κάποια γυναίκα δρομέα;

Ο συνδυασμός γυναίκα -τρέξιμο νομίζω πως έχει περισσότερες πρακτικές δυσκολίες παρά σωματικές, τον αντέχουμε τον πόνο εμείς!! Πάντως σίγουρα χρέος κάθε γυναίκας είναι στη σειρά προτεραιοτήτων να βάλει την υγεία της,την σωστή διατροφή,την ξεκούραση,την αποκατάσταση και να ακούει το σώμα της, πολύ βασικό! Πρότυπο αθλητή για μένα είναι ο καθένας που θα πάρει την απόφαση να τρέξει, θα υπερβεί των ορίων του και στο τέλος πάντα θα χαμογελάει, ειδικότερα όμως πρότυπα γυναίκες δρομείς είναι όλες αυτές που μετά την προπόνηση ή έναν αγώνα, θα ανταπεξέλθουν με χαμόγελο πάντα στην καθημερινότητα με τα παιδιά τους και με τις δυσκολίες τις οικογένειας , γι' αυτό δε μπορώ να συγκρίνω και να σου πώ πως αντιμετωπίζω και εγώ δυσκολίες, πού να συγκριθούν με εκείνες αυτών των γυναικών;!


Οι φίλοι σου και η οικογένεια σου τι γνώμη έχουν για το χόμπι σου; Σε υποστηρίζουν;

Το έχω πεί πολλές φορές. Είμαι τόσο ευλογημένη γιατί οι λίγοι και καλοί μου φίλοι, πραγματική οικογένεια, είναι πάντα εκεί να με στηρίζουν και να κατανοούν, το παρεάκι μου ,η ομαδούλα μας! Όσον αφορά τους γονείς μου και την αδερφή μου, τί να πρωτοπώ, χωρίς αυτούς πολλά δε θα είχαν συμβεί! Κάθε φορά που τερματίζω έναν αγώνα τα πρόσωπα τους που χαμογελούν αναζητώ, εκτός αν έχει χωθεί σε κρυφό σημείο μέσα στον αγώνα ο πατέρας μου , όπως συνήθως για να με δεί, οπότε τη πρώτη χαρά την έχω πάρει! Τους ευχαριστώ για όλα και το παρεάκι μου γιατί και αυτές οικογένεια είναι!


Η πιο ωραία και η πιο δύσκολη στιγμή στους αγώνες σου που δεν θα ξεχάσεις ποτέ;

Κάθε λεπτό, κάθε βήμα, κάθε μα κάθε αγώνα, ήταν αξέχαστο,ειλικρινά, αλλά ο ορειβατικός μαραθώνιος Ολύμπου ήταν από αυτούς που όταν φέρνεις εικόνες στο μυαλό ε! συγκίνηση!  Ζορίστηκα αρκετά, άγγιξα τα όρια μου, ειδικά στα τελευταία χλμ του Ενιπέα βιώσαμε μια απίστευτη ζέστη μετά από αρκετό κρύο που είχε στη κορυφή και το σοκ για το σώμα ήταν μεγάλο, αλλά τον ήθελα τόσο πολύ τον αγώνα αυτόν,να τρέξω στο αγαπημένο μου βουνό που από μικρή ορειβατώ και μου μιλάει ο πατέρας μου, θυμάμαι χαρακτηριστικά πως μόλις έφτασα στο Λαιμό του Ολύμπου φώναζα μόνη μου "τί λές τώρα Χριστίνα; Έφτασες και τρέχεις!", μετά στο Στεφάνι η συγκίνηση μεγάλη, μου συνέβησαν γενικά μαγικά πράγματα εκεί  ψηλά! Σου είπα και την δύσκολη και την μαγική μου στιγμή!


Ποιός είναι ο επόμενος αγώνας που θα πάρεις μέρος; Πές μας το αγαπημένο σου μέρος για τρέξιμο. Από τους αγώνες που έχεις τρέξει ποιόν προτείνεις στους δρομείς και γιατί;

Ο επόμενος αγώνας που θα τρέξω είναι ο "Χορτιάτης trail run", τέλειος adventure αγώνας και μαγικό βουνό, που μαζί με το Σέιχ Σου μ΄αρέσει πολύ να προπονούμαι,αν δε είναι μέρα που θα προπονηθώ στο γήπεδο! Κάθε αγώνας που πήρα μέρος μου έδωσε πολλά , γνώρισα τα υπέροχα βουνά μας, τα έτρεξα, δε μπορώ να διαλέξω κάποιον αγώνα, όταν έχεις την δυνατότητα να τρέξεις και να γνωρίσεις μέσα από κάποιον αγώνα βουνά όπως ΤΑ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ ,TO ΜΕΤΣΟΒΟ ,ΤΟ ΠΑΓΓΑΙΟ και τόσα άλλα , κάντο! Αλλά για ένα βουνό θα επιμείνω,τον ΟΛΥΜΠΟ, όχι απαραίτητα αγωνιστικά, αλλά και ορειβατικά, πιστεύω πως ο καθένας έστω και μια φορά στη ζωή πρέπει να τον γνωρίσει, θα πάρει πάρα πολλά συναισθήματα!


Θα μοιραστείς μαζί μας τα δρομικά σου όνειρα για το μέλλον;

Στόχοι μου για την φετινή χρονιά, είναι να είμαι γερή και δυνατή πρωτίστως, είναι και πάλι το paggaio trailrun, metsovo στα χνάρια της αρκούδας, zagori mountain trail race και ο αγαπημένος μου Όλυμπος!


Χριστίνα μου σου εύχομαι να μην χάσεις ποτέ το χαμόγελό σου και την θετική ενέργεια σου! Ελπίζω να παρακινήσεις κι άλλες γυναίκες να γίνουν δρομείς! Το love and run blog σου εύχεται προσωπικές και δρομικές επιτυχίες γιατί σου αξίζουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου