Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016

Run healthy


Παρουσιάζουμε σήμερα μια σούπερ συνταγή με τορτίγιες εστιάζοντας σε υψηλή περιεκτικότητα πρωτεΐνης, με ιδιαίτερα ευεργετική σύνθεση για όλους τους αθλούμενους και φυσικά για τους δρομείς. Είναι γνωστό ότι για όσους προσπαθούν να χάσουν αυτό το έξτρα βάρος του χειμώνα τώρα την άνοιξη, η διατροφή με έμφαση στην πρωτεΐνη βοηθάει ιδιαίτερα καθώς μας "κρατάει" και αποτρέπει τις εξάρσεις λιγούρας, που φυσιολογικά έχει κάποιος που περιορίζει τη θερμιδική του πρόσληψη.

Μπουρίτο, με τορτίγιες έτοιμες ολικής άλεσης οι οποίες είναι 40g (128 θερμίδες) η κάθε μια και περιέχουν 19g υδατάνθρακες, 4g λίπη και 3g πρωτεΐνη. Η συνταγή περιλαμβάνει 8 συστατικά και εκτός από υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη (25g) είναι και πεντανόστιμη!
Τα υλικά για 4 μερίδες είναι:
-8 αβγά
-γάλα 2%
-1 κουταλιά σούπας ελαιόλαδο
-1 κουταλιά σούπας ψιλοκομμένο σκόρδο
-1 κόκκινη πιπεριά ψιλοκομμένη
-μισό μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο ή δύο φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
-4 χονδροκομμένα κομμάτια μπέικον, τα οποία τσιγαρίζουμε (χωρίς λάδι) για να απομακρυνθεί αρκετό από το λίπος τους
-αλατοπίπερο
-4 τορτίγιες ολικής άλεσης
-προαιρετικά τριμμένο τυρί



Τρόπος παρασκευής:
1. Σε ένα τηγάνι βάζουμε το ελαιόλαδο και τσιγαρίζουμε το σκόρδο σε μέτρια ένταση. Παράλληλα σε ένα σέικερ χτυπάμε ένα ποτήρι γάλα (250ml) μέχρι να γίνει αφρός (αφρόγαλα). Στη συνέχεια ανακατεύουμε το αφρόγαλα μαζί με τα 8 αβγά σε ένα σκεύος.
2. Προσθέτουμε την ψιλοκομμένη πιπεριά και το κρεμμύδι στο τηγάνι και σωτάρουμε για λίγο μέχρι να αρχίσει το κρεμμύδι να παίρνει ένα χρυσαφί χρώμα. Έπειτα ρίχνουμε στο τηγάνι το μείγμα των αβγών με το αφρόγαλα και μαγειρεύουμε για περίπου 5 λεπτά.
3. Το τελικό αποτέλεσμα είναι 4 μερίδες οπότε το μοιράζουμε στις 4 τορτίγιες προσθέτοντας και από ένα κομμάτι τσιγαρισμένο μπέικον και τελικά τυλίγουμε δημιουργώντας ένα υπέροχο μπουρίτο.

Διατροφικές Πληροφορίες:
Ανά τορτίγια: 350 θερμίδες, λίπος: 20g, υδατάνθρακες: 22g, πρωτεΐνη: 25g, φυτ. ίνες: 9g


Η συνταγή είναι της Lee Hersh από το fitfoodiefinds.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου